söndag 31 maj 2009

Andra kollen...

...hos barnmorskan visade att pyret därinne växer som det ska, SF var 26 den här gången och hjärtfrekvensen 148! Skönt att allt verkar stå rätt till!!

Nu börjar mina arbetskamrater kommentera att magen växer, eller som usk Christina säger; "vissa av oss blir bara tjockare och tjockare"... Ja, nog är det så allt!
Själv är det ju svårt att bedöma då man är van att se sig själv men visst märker jag att magen står ut mer och mer!

Pingsthelgen har ju bjudit på fenomenalt härligt väder! Under de timmar jag varit ledig från jobbet har jag verkligen varit ute i solen och bara njutit, jag hoppas att ni som läser detta också har fått ta del av denna underbara värme!!

I veckan väntar resa till Ullared, det ska bli så kul!! Hoppas de har mycket bebissaker man kan vända och vrida på och naturligtvis även handla en del av...

Ullared!! Se upp, här kommer mamma och jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar