onsdag 30 september 2009

Lillsnuttan, underbara ljuvliga lilla tjej!!

Nu är lilla Ingrid 4 v gammal, tänk vad tiden går ändå!
De här 4 v har vi mestadels spenderat hemma pga att jag inte är helt återhämtad efter förlossningen ännu men det har ju då också gett oss mycket tid tillsammans!!
Lillan älskar att vara nära, det är inte alls kul att ligga ensam i tex vagnen eller ännu värre...i egen säng! Nej, sova mellan mamma och pappa är allt det bästa hittills!!
Hon är så snäll och duktig lilla tjejen, äter och sover och växer! På kontrollen igår vägde hon 4240 g och var 55 cm lång så det händer grejer!
Det är helt underbart att titta på henne, hon har helt fantastiska stora blå ögon, jag kan inte se mig mätt!!
När hon ligger i famnen och antingen ammar eller får nappflaskan och sedan somnar i mina armar skulle jag kunna börja gråta! Så hjälplös och liten, totalt beroende av mamma och pappa för att klara sig i den stora världen...och så underbart vacker!
Finns det något mer rofyllt än ett barn som sover på ens bröst? Ja, att det är mitt barn!
Men har jag riktigt fattat än??
Jag vet inte, ibland känns det overkligt att jag har underbara, fantastiska Robert vid min sida och tillsammans har vi en underbar liten flicka! Ett uttryck för vår kärlek som får en att älska ännu mer!
Lycka går inte att mäta och tur är väl det för annars skulle ingen annans lycka få plats i världen!!

Jag älskar er, Ingrid och Robert!!

1 kommentar:

  1. vad fint skrivit!! :)
    Så underbart med barn.
    kram elin

    SvaraRadera