torsdag 1 juli 2010

Sommar, sommar, sommar!

Underbara sommar! Kan inte finnas någon bättre tid att vara mammaledig på!
I och för sig har alla årstider sin charm, verkligen, men sommaren är så lätt! Bara att gå ut genom dörren och njuta!
Ibland har jag dock en tendens att fastna, inne!! Tråkmåns!!
Jag vet inte varför men kanske för att det är enklare?? Inget gräs för lilltjejen att stoppa i munnen, jag kan greja lite medan hon klarar sig själv korta stunder, hon vet vart hon brukar vara och kan vara till stor del...Ja jag vet inte! Kanske det handlar om ren och skär lathet!! Skärpning!!

Den här veckan har jag varit magsjuk, så långtråkigt...nu vill jag bli helt frisk och komma igång att äta igen!! Idag känns det i alla fall bättre hittills, hoppas, hoppas...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar