måndag 23 augusti 2010

Skäms på mig!!

Vad dålig jag är på att skriva här! Tiden räcker inte till tydligen, eller så är jag bara disträ och glömsk när jag sitter vid datorn och blippar runt...

I helgen som gått har det varit tävling på kartingbanan vid Täby! Massa härliga race och etanolavgaserna doftade ljuvligt!!! I min knäppa värld i alla fall... Robert och jag har jobbat med tävlingen och Ingrid har myst tillsammans med mormor och morfar hela helgen! De har varit på Ikea, Marieberg och lekt vid banan!! Härliga tider!

Under fredagen började så Ingrid på att testa sina ben igen, själv! Hon gick från en punkt till en annan och hela lilltjejen lyste av lycka och självförtroende!! Mamma stolt?? Oh ja!!!! Sedan fortsatte denna träning under helgen, får se nu om det fortsätter idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar