onsdag 26 januari 2011

Full fart framåt!!

Nu är vi igång och jobbar heltid både Robert och jag, och Ingrid har ju sitt "jobb" på dagis!
Det är så skönt att det gått bra med inskolningen och det har det fungerat jättebra med kompisar och fröknar!

Nu börjar en period då jag känner att det kommer att vara mycket fokus på tider. Det gäller att planera för att få tiden att gå ihop! Vi ska lämna och hämta på dagis, komma till jobbet och därifrån och sedan hem och laga kvällsmat inom ett snart klockslag för att familjen ska kunna äta ordentligt lagad mat tillsammans, i alla fall de dagar jag jobbar dagpass, i annat fall får Ingrid och pappa laga mat äta ensamma! Det är faktiskt spännande att få prova den här delen av familjelivet!

Dessutom är vi ju mitt uppe i vår bröllopsplanering och det är inte bara att planera ett bröllop kan jag säga kära vänner... Oj, oj, oj så mycket som ska gå ihop sig på en gång!!
Men jag tror vi har ganska bra check på det hela, vi bockar av uppgift för uppgift och planerar efter bästa förmåga! Jag ser verkligen fram emot vår dag, VÅR dag!!! Vi ska bli man och hustru och hela familjen kommer att ha samma efternamn, vi blir en helhet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar