onsdag 8 april 2009

Att det ska vara så svårt!!

Att kunna bestämma sig för något alltså!! Jag är väl världens mesta velanka...att ta ett beslut om än så den enklaste sak kan ta en evighet!
Tänk nu då när vi ska bestämma oss för barnvagn, skötbord, bilbarnstol...ja, massor av saker som man behöver ha på plats när barnet kommer!

Jag tänker att det är bäst att börja i tid om jag ska få nåt beslutat!

Senaste dagarna har jag ägnat mig åt att titta på barnvagnar. Efter helgens besök i Stockholm var jag nästan säker på att jag ville ha en Kronan-vagn, verkar mycket bra, prisvärd och snygg...
Igår hittade jag flera jättefina begagnade vagnar på Blocket, många ser knappt använda ut och dessutom till mycket bra priser...
Sen på dagen idag var jag återigen säker på att en brun Kronan-vagn får det bli, bäst att passa på nu när de har bra pris dessutom...
Men nu sitter jag här igen...ja, jag vet inte!

Inte är Robert till nån större hjälp vad gäller beslutsamheten heller för vi är ungefär lika duktiga i den frågan, låter enkelt va??!! Ja, inte blir vi osams om att den ene vill bestämma mer inte...

Ser man på saken från andra sidan så är ju halva tjusningen just nu att sitta och kolla vagnar på nätet och det får man ju sluta med i det ögonblick man bestämt sig, annars är ju risken att man hittar nåt ännu bättre!!

Stora, svåra I-landsproblem må jag säga...Velpotta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar