tisdag 30 juni 2009

Minisemester

Vilken underbar helg vi haft!

Vi startade torsdag kväll med att hämta upp Maggans mekaniker LG i Motala, fortsatte sedan ner till Jönköping för att hämta upp Johanna vid tåget och sedan bar det iväg ner genom landet för att vid midnatt "ankomma målet" Ring Knutstorp där Maggan skulle tävla denna helg! Där på plats fanns redan Maggan och Patrik och mamma och pappa och lilla Molly!

Fredagen och lördagen bjöd på flödande solsken, dock förrädiskt då det blåste en hel massa hela tiden - så pass att nagellacket nästan blåste av tånaglarna!! Vi fick alla en ny rödaktig ton i
huden...fram med solbalsam!!

På lördagen fyllde min älskling år och vi passade på att fira honom på fredagkvällen men tårta och presenter!!

Maggan slutade 10:a och 8:a i racen och mycket nöjda med resultaten packade vi in oss i husbilarna igen och styrde kosan mot...
Just det!! Ullared!!
Vi styrde in på campingen utanför Gekås och sedan blev det ett dopp i sjön, kvällsmat och efter det sov vi alla helt ovaggade!

Upp i bra tid och sedan var det dags att göra Gekås! Vi (och många andra med oss) shoppade loss ordentligt! Det blev lite mer bebisprylar naturligtvis och en och annan pryl som jag inte visste att jag egentligen behövde, men men...

Väl hemma senare på kvällen kunde vi konstatera att vi haft en helt underbar minisemester!! Jag och Robert, mamma och pappa och mina kära systrar! Racing, camping och Ullared!!

Kan en semesterhelg bli bättre??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar