torsdag 2 juli 2009

Varmt varmt varmt...=)

Ja, nu har sommarvärmen slagit till ordentligt!
En bit över 30° redan på morgonkvisten...men jag vill inte klaga för mycket! Det är underbart med sommar och som tur är har man ju tillgång till dusch när man inte har tid att åka till sjön för ett svalkande dopp!

Igår var det dags för ny koll hos barnmorskan. Kurvan ser fin ut med ett SF-mått på 31 och bebisens puls var 152! Den håller sig högt...ska det månne vara som många säger, att det är en flicka när det är så hög hjärtfrekvens...? Ja, jag vet ju att det lika ofta inte stämmer men visst är det lite kul att spekulera i alla dessa påståenden som finns!

Jag är så nyfiken! Där inne i magen ligger denna lilla/lille person och har vetat jättelänge vem hon/han är...och inget får jag veta!
Det ska bli så underbart spännande att få träffa denna krabat när det blir dags! Jag är så glad att vi inte tagit reda på vilket kön som gömmer sig för oss för det kommer verkligen att bli en drivkraft vid förlossningen! Det är jag helt säker på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar