onsdag 12 maj 2010

Sol eller inte?? Skor eller inte??

Det undrar jag! Ska vi få ha sol idag eller kommer det vara kallt och mulet? Jag hoppas verkligen att det blir sol eller i alla fall uppehåll så att Ingrid och jag kan åka med till Gelleråsen på Maggans racingträning ikväll, det vore skoj!!

Tänk att det ska vara så svårt att hitta skor till en lillfot!! Jag skulle så gärna vilja hitta någon typ av basketkängor utan att behöva betala flera hundra kronor, man vet ju inte hur länge de kommer att kunna användas ju!

Jag kollar Tradera men där är de ju lika dyra som att köpa helt nya och dessutom är det inte många som säljs! Jag fick tips om en hemsida där de hade helt underbara basketkängor, hittade ett par orangea (lite racing tycker jag!) och de kostade bara 149 kr men då tillkommer frakt på 75 kr! Jag är väl antagligen snål men då helt plötsligt är vi över 200 kr igen... skillnaden vore ju naturligtvis om hon lärt sig gå, då använder man ju skorna på ett helt annat sätt! Jag får väl kanske vänta ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar