torsdag 12 mars 2009

Allt och inget

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist...dagarna går så fort!
Det är faktiskt skillnad när man jobbar heltid jämfört med 85%, dels har jag inte har lika mycket tid hemma, dels är jag tröttare (vad jag nu har att gnälla över som bara har mig själv och magen att ta hand om) men å andra sidan så märks det faktiskt i lönekuvertet också! Pengarna tar inte slut riktigt lika fort...För att inte tala om arbetssituationen på jobbet, mycket bättre!!
I lördags var det Tupperwareparty, det var inte igår jag var med på det sist! Dessutom har jag aldrig varit värdinna förut och det är ju inte helt fel att ha kul, träffa vänner och dessutom tjäna på det! Smart Tupperware! Synd bara att produkterna är så dyra...Ja, jag vet att det är bra kvalitet men det är mycket pengar just när man skall betala!
Nähä, dags att ta fram dammsugaren kanske! Skulle tro att kissarna, Musse och Schack, inte är helt med på den tanken...de ligger och sover så skönt på var sin sida av vår säng! Men det kan inte hjälpas, nu åker städgrejorna fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar