fredag 20 mars 2009

Solen...

...äntligen är den här!! En aning om att våren är på väg!! När jag gick till bussen i måndags såg jag de första snödropparna för året, vilken fantastisk syn!! Alldeles stolta stod de där mellan snöhögarna och bara skrek ut att nu går vi mot varmare och ljusare tider!!

Det händer mycket nu, inte bara utanför våra fönster utan i livet också tycker jag...det mest spännande är att vi närmar oss vårat ultraljud som skall bli den 31 mars!
Tänk att få se det lilla knytet därinne...jag har fortfarande svårt att tro att jag faktiskt har vårt barn där inne i magen! Jag hoppas verkligen att de på ultraljudet kommer att se att allt står rätt till, att det lilla hjärtat slår och att det finns rätt antal tår och fingrar!! Våran lilla bebis!!
När jag ligger ner på rygg tycker jag mig kunna känna en ny rundning över nedre delen av magen, det är fantastiskt att bara känna det med händerna. Tänk den dagen man ligger med handen där och någon buffar till från insidan, då kan man tala om upplevelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar