tisdag 4 augusti 2009

Äntligen semester!!

Japp, så är det!
Äntligen har jag och älsklingen semester! Lugna och härliga dagar här hemma.

Vi fixar och donar med lite av varje, gör i ordning bebisrummet, tvättar pyttesmå kläder och dessutom har jag nog fått en släng av behovet att boa! Idag var det köksskåpens tur att få sig en omgång av rensning!!

Undrar om inte blivande mormor också fått sig en släng av att boa! Hon håller på för fullt hemma hos dem och rensar och sorterar...hon är nog lika bebissjuk som jag! Det sägs ju att det är något alldeles speciellt att få barnbarn!!

Det känns så konstigt att förbereda allt! Det är en helt overklig känsla att jag ska packa BB-väskan så att den står klar tex, det känns som att jag är alldeles för tidigt ute och därför får jag det inte gjort...
Bebisen kan ju komma när som helst egentligen men eftersom jag hittills har haft det så otroligt bra så skulle det ju inte förvåna mig om bebis vill hålla sig därinne maximal tid som den får...

I vilket fall så behöver man ju ha det mesta klart så att man bara kan ta det lugnt sista tiden för att vila upp sig. Men det är en helt overklig känsla att det faktiskt är så nära nu!! Vart har tiden tagit vägen?? Jag blev ju nyss gravid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar