måndag 20 juli 2009

Många tankar...

...som ni kan se redan på förra inlägget! Mycket tankar på allt som händer i kroppen och alla tankar inför den närmaste framtiden!

I helgen på jobbet så sa en av sköterskorna att magen ändrat sig!! Vadå??!! sa jag, jo jag tycker den har sjunkit ner sa hon då!! Oberoende av varandra sa sedan en av mina kollegor detsamma...!

Jaha, ja kanske det!

Det känns faktiskt lite annorlunda, trycker mer neråt och ilar mer i blygdbenet och underlivet, precis som att barnets huvud trycker mot bäckenbotten...kan det vara så?? Är det tankarna som spelar mig ett spratt?? Känner jag efter för mycket och känner mer än vad jag egentligen gör??

Har bebis fixerat sig redan? Och vad betyder det i så fall?

När jag googlade på detta så verkar det som att en del anser att förlossningen startar inom 2 v och en del att det kan ta låååång tid än...

Ja, vi får väl se hur vår lilla bebis vill göra. Komma tidigt, på utsatt datum eller kanske vänta så länge som går...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar