måndag 20 juli 2009

Var är sommaren??

Vet någon?? Jag saknar solen och värmen, det skulle verkligen vara trevligt att kunna vara ute lite mer och dessutom kunna få åka och bada någon dag eller kväll när solen värmt vattnet till badtemperatur!!

Idag har min älskling tjuvstartat lite på årets semester! Tillsammans med Patrik och hans tjej och en kille till bär det av mot Skellefteå för onsdagskvällens SM-tävling i crosskart! På plats där uppe finns redan Roberts pappa, lillebror och Marita samt Daniel och Maria med barnen.
Efter den här veckan ska vi sedan bara jobba en vecka till och sedan får vi semester båda två! Det ska bli underbart!!

Jag är ju dock inte ensam trots att älsklingen är iväg! Jag har ju alltid mitt hjärta i magen med mig och dessutom är ju Musse och Schack hemma och väntar på mig när jag kommer från jobbet ikväll!

Imorgon ska vi åka till mormors hus och plocka ihop de saker vi vill spara som minnen från tiden tillsammans med mormor! Likadant gjorde vi för ett tag sedan Johanna, Maggan och jag med farmor och farfars grejor. Tänk så mycket fint det finns! Man kan dock inte spara allt utan vi valde att plocka ut det som betyder mest för oss och använda det!

Idag sänder jag en tanke till bästa Mudde, inatt dog hennes älskade kanin Oet Olle!! Sov gott lille vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar