onsdag 10 mars 2010

Buzzador!

Jag har blivit Buzzador! Och vad är det?? Jo, man får prova olika produkter som ska ut på marknaden. Man får också ett antal provförpackningar att dela ut så att fler får prova och sedan rapporterar man in den feedback man fått och vad man själv tycker!

Den första produkten jag fått är en ny duschcreme från Dove. Den ska vara mycket mjukgörande för huden och man ska se resultat redan efter 7 dagar. Jag har inte provat så många dagar än så jag kan inte säga vilket men konsistensen är i alla fall otroligt krämig!

Nu är frågan om jag ska ta med mina provförpackningar och dela ut till de andra i mammagruppen för att höra vad de tycker? Ja, det blir bra, de får agera mina försökskaniner!

1 kommentar:

  1. Hur blir man buzzador?! Vore roligt att bli! :)

    Fler uppdateringar här vill vi ha! :)
    Kram elin

    SvaraRadera