onsdag 10 mars 2010

Mamma/barnträff

Jaha, då var vi hemma igen efter en mycket trevlig stund hemma hos Amanda och Vincent!! Det bjöds på underbart god pastasallad! Jag undrar alltid varför alla andra får det att smaka så gott? Mina pastasallader är alltid så smaklösa...hm!

Nu har jag och buzzat för första gången! Jag berättade om Buzzador och vad det innebär och sedan pratade vi om duschcremen och jag delade ut provflaskor. Nu får jag vänta och se vad de tycker när de hunnit testa den!
Det roliga var att även Amanda är en Buzzador och bjöd våra små på fruktpuré! Vilket sammanträffande, mammaträffen blev även en testsammankomst. Perfekt!

Nej, nu är det dags att inta kvällsmål för sedan kommer Katharina och hämtar mig för veckans simafton! I Brotorp är det således pappa-dotter-kväll som gäller, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar