måndag 5 april 2010

Det var den påsken!

Japp, tiden den går som vanligt! Påsken är snart över för i år, endast sex timmar återstår av annandag påsk. Vi har haft en mycket trevlig påsk, vi har både hunnit pyssla lite här hemma, träffat släkt och vänner och softat bara med vår lilla familj!

Under helgen har lillan varit så duktig och ätit mat. Jag kan dock inte låta bli att undra hur länge det ska hålla i sig den här gången? Vågar inte riktigt tro på att det ska hålla fullt ut men vi är så glada för varje dag maten är god! Det är ett spännande kapitel detta med maten, ska väl snart ta och prova på att laga lite egen mat för att se vad hon tycker om det. Det jag funderar över är dock portionsstorlekarna men jag får väl lita på att hon äter tills hon blir mätt och att jag lär mig de signalerna!

Nu dags för kvällens lekstund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar