onsdag 7 april 2010

Surprise!

Robert ringer hem och undrar om jag startat datorn än...det har jag inte. Han säger att där finns en kul överraskning! Spännande! Frågar Robert om några olika alternativ och lyckas lista ut vad det handlar om...Startar dock datorn så snart lillhjärtat ätit färdigt sin välling...och världen är informerad:
Maggan och Patrik har förlovat sig!!! Ett jättegrattis till dem båda!!

Det är så underbart kul och härligt att mina systrar liksom jag får leva i ett underbart kärleksfullt förhållande och planera framtiden tillsammans med sin allra bästa vän och kärlek! Johanna och Anders har ju varit förlovade ett bra tag och snart kommer tillökning, en ny liten krabat till världen! Maggan som alltid varit den av oss som gått sin allra egna väg har nu också hittat sin livskamrat, underbart!!

Idag ska jag och min stumpa åka till mitt jobb och hälsa på! Det var så länge sedan sist. Jag har nästintill glömt att jag har ett jobb...men tänk så underbart egentligen! Är det inte precis så det ska vara, att man går helt upp i att vara i nuet, att vara hemma och finnas till hands för min lilla tjej och familj! Jobbet får man ta tag i när det är dags! Dock saknar man ju sina arbetskamrater och därför är det så kul att åka och hälsa på emellanåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar