måndag 5 april 2010

Dove och Buzzador!

Nu har jag buzzat klart Dove! Jag tycker att duschkrämen jag provade, Dove VisibleCare, var jättebra men kanske i krämigaste laget...jag hade lite svårt att tvåla in mig med den och framförallt var den svår att få ut ur flaskan när det hade tagit lite på den! Känns ju lite odrygt då och det vill man ju inte betala för även om produkten är bra. I småflaskorna som jag buzzade ut var det dock inte samma konsistens. Jag har inte fått några klagomål på den från andra och när jag själv tog en liten flaska för att kolla så kändes den bättre, mer i min smak faktiskt!

Jag tycker i alla fall i stort att produkten var mycket bra, Dove brukar ha produkter som faller mig i smaken men jag är ju en allätare, jag köper det jag är sugen på då jag handlar och egentligen får jag väl inte ut samma effekt då som man får om man använder samma sort och låter huden vänja sig vid den under en längre period.

Min slutsats är att det var spännande att få buzza en ny produkt och jag tror att det kommer att gå bra för Doves nya duschkräm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar