tisdag 13 april 2010

Sol, underbara sol!

Idag har vi varit på förskolan i Mullhyttan för första gången. Vi mötte upp Elin och hennes två guldklimpar där och sedan lekte och fikade vi! Sedan tog vi bilarna hem till Elin och tog en skön promenad i vårsolen och avslutade sedan med lunch ute i deras trädgård!
Låter inte så tokigt va?! Det kan jag tala om att det inte var!! Helt fantastiskt att sitta ute i solen som värmer så gott och faktiskt att jag tror att solen färgade mina kinder lite lätt röda...

Nu är vi hemkomna och lilljäntan sover så gott i sin vagn på altanen utanför och får mer av den sköna friska luften som våren bjuder på!

Visst är det fantastiskt skönt att få se hur det sakta men säkert börjar grönska igen efter denna långa rejäla vinter, man kan liksom inte få nog av den sköna vårluften!

Nu går jag ut och sätter mig i solen en stund igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar