fredag 16 april 2010

Hoppas, hoppas att det går åt rätt håll

Ingrids feber har inte varit lika hög idag, så skönt! Nu hoppas vi bara att det håller i sig så den inte stiger till kvällen igen. Lite stiger den väl men det brukar ju vara så kvällstid...

Idag skulle vi egentligen ha åkt och grattat lilla (eller stora) tjejen, Line, som fyller 1 år på söndag. Jag kan inte fatta att lilla damen är så gammal redan, det var ju inte längesedan Camilla gick där med magen i vädret och jag hade nästan halva graviditeten kvar! Tänk va?!

Tyvärr så har Line också blivit förkyld och febrig så kalas får vänta i vilket fall...har vi tur får vi träffas och leka någon kväll i nästa vecka!

Nu ligger min lilljänta och sover i vagnen utanför, jag hade tänkt mig en stund i solen under tiden men jag tyckte att det var kallt. Inte är vinden så vårig än, inte på våran gård i alla fall...eller så är jag som vanligt en riktig fryslort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar